Postadres

Wiedenbroeksingel 4 praktijk 1.18

7481BT Haaksbergen (NL)

Neem contact op

088-6540100

welkom@delindeborgh.nl

Volg ons

Verbinders in zorg.


Oplossingen voor organisaties

De Lindeborgh is sinds 1999 een kenniscentrum van adviseurs op het gebied van zorg en welzijn, wij vinden oplossingen voor situaties waarop de reguliere zorg (veelal) geen antwoord heeft.

Wij helpen zorgorganisaties, gemeenten, verzekeraars en particulieren, geen vraag is te groot of te klein, wij willen helpen om door op elke zorgvraag een (zo goed mogelijk) passend antwoord te vinden. Dat is onze uitdaging, daar ligt onze passie.



Financieel op orde

De juiste indicatie bij de juiste vraag, het klinkt zo vanzelfsprekend, toch is onze ervaring dat binnen organisaties hier veel aan schort.

Hierdoor lopen zorgvragen niet optimaal, cliënten ontvangen niet de zorg waar ze volgens de indicatie recht op hebben. Of de organisatie levert meer (andere) dan de indicatie toestaat, waardoor de organisatie geld laat liggen of een tik over de vingers kan krijgen.


Voorwaarde voor een financieel gezonde organisaties dat de indicaties op orde zijn. Passende indicaties zorgen voor een goede relatie met het zorgkantoor en gemeenten waardoor overleg in complexe situaties een stuk eenvoudiger verloopt.

De indicaties vormen de absolute basis om financieel gezond te zijn en blijven.

Dossiers op orde

Het zorgdossier, veel zorgverleners zien het dossierwerk als een administratieve last, in beperkte zin is het dat natuurlijk ook. Echter als je het zorgdossier goed gebruikt scheelt het je heel veel tijd. Met een effectief dossier heb je altijd:

  • De overdracht naar volgende diensten op orde.
  • De zorg verantwoording altijd up to date (inspectie).
  • Continue overzicht in het zorgproces.
  • Snel door wanneer actie nodig is omdat bijvoorbeeld de indicatie niet meer klopt.

Wij kunnen helpen met het op orde maken en houden van uw dossiers, wat moet erin staan, wat kun je achterwege laten.


Processen op orde

Hoe regel ik de instoom, doorstroom en uitstroom van cliënten optimaal? Hoe zorg ik ervoor dat de juiste keuzes op de juiste momenten worden gemaakt. Hoe zorg ik dat we geen cliënt "missen" of juiste een cliënt aannemen die niet bij ons past.


Hier maken eenvoudige en praktische processen het grote verschil, wij hebben hier handige tools voor waarmee dit snel op orde is.


Continuïteit door vaste medewerkers

Als het gaat om zorgverlening, bieden vaste medewerkers aanzienlijke voordelen ten opzichte van zzp'ers. Ten eerste kunnen vaste medewerkers stabiele en consistente zorg bieden aan cliënten of patiënten. Ze zijn vertrouwd met de behoeften en voorkeuren van de patiënt, waardoor er een vertrouwensband kan worden opgebouwd. Bovendien kunnen vaste medewerkers continuïteit en langdurige zorgrelaties bieden, wat essentieel is voor de kwaliteit van de zorg. Daarnaast zijn vaste medewerkers vaak beter geïntegreerd in het zorgteam en kunnen ze gemakkelijker samenwerken met andere zorgprofessionals. Kortom, vaste medewerkers bieden consistentie, continuïteit en samenwerking, wat resulteert in betere zorgervaringen voor patiënten.



Lees meer >

Het begint met een goed gesprek

Wij zijn ervan overtuigd dat een goede oplossing altijd begint met een goed gesprek, het eerste contact zal plaatsvinden via telefoon of Zoom beeldverbinding.

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan via het contactformulier onderaan deze pagina contact op met adviseur Susan

"Ontwikkelen is als fietsen, om in balans te blijven moet je vooruit blijven gaan"

.

-Albert Einstein-

Susan | Adviseur organisaties | Partner

Traject van aanvraag tot start

-1-

U neemt legt contact met Susan.

-2-

U bespreekt uw vraagstuk.

-3-

Uw aanvraag wordt verwerkt in een plan van aanpak.

-6-

U ontvangt alle bescheiden en informatie over de startdatum.

-5-

Na akkoord van uw kant, start de planningsfase.

-4-

U ontvangt het voorstel en de prijsopgaaf op maat.

 Weten wat wij voor u kunnen betekenen?

Share by: